Uppträdanden

Jag hade inget och göra så jag räknade upp alla uppträdanden/tv-produktioner jag har varit med i.
Resultatet blev så här:
 
2008
körsång i kyrkan 
körsång på stan
trollteater på teaterskolan
dans på Idrottsgården
tomtemor på skoljulfesten
 
2009
dans i danssalen
berättare på skoljulfesten
dans på Alandica
 
2010
dans i danssalen
Ida i Lönneberga på Föglö
dans på Alandica
luciatåg på skolan
dans på musikcafe
 
2011
dans på Alandica
filmen  Att flyga utan vingar 
dans i skolan
 
2012
dans på Alandica 
Musikinstitutets avslutning på Alandica
Talang i skolan
Solosång på en morgonsamling
 
20 saker är ganska mycket:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0