Vokalisten

Asså det var så kul i går kväll!! Först åkte vi dit till kl halv tolv och var där och övade med bandet. Sen for jag och pappa in till Godby och köpte en sportdräkt till mig. Klockan två var det gen.rep och kl fem dags för Vokalisten. Jag var nummer 4 så jag var ganska i början. Det var en jury som sa vad de tyckte efter att man sjungit. Alla tre i juryn jobbade med musik och hade upptäckt bl.a Eric Saade. Och jag fick bara beröm från juryn och kom på tredjeplats i min åldersklass 7-12 år.
 
Här är det jag vann. En biljett till en teater, ett diplom, blommor och en pokal!!


Kommentarer
shiva

Grattis Filippa va roligt att du kom trea!!!

Svar: Tack så mycket!/ Filippa
Filippa

2013-04-21 @ 13:10:31
URL: http://shivi.blogg.se
Moster

Grattis! Jättebra jobbat! :-)

Svar: Tack!!/ Filippa
Filippa

2013-04-22 @ 10:42:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0