skor o sång

Hej alla! Vi var i Åbo i helgen därför att två av mina småkusiner tog studenten. Vi köpte svarta skor till mig till avslutningen som ni ser här nedanför.
 
Nu ska vi börja repetera nästan varje dag på Bel Canto ( min sånggrupp). eftersom vi ska uppträda i Eckerö om typ en och en halv vecka! Ska bli sjukt kul, vi ska sjunga och spela teater. Jag kanske får ett solo också, vi får se. Men först är det ju avslutning!! Det kommer bli jätteroligt att vara solist i We are all the winners!
 
I sommar kommer vi vara på Föglö som vanligt. jag ska sjunga på en marknad och en fest där. Sen ska jag också sjunga en låt som heter Välkommen hem, på Fabians dop!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0