SOMMARLOV!!!!!

Gud, vad jag är glad idag!! Kan fortfarande inte fatta att vi har sommarlov! Efter avslutningen åkte vi till Svart Katten och åt. Det här var nog den bästa avslutningen jag haft. Tack för det här året, 5A!! Och TACK för allt snällt ni tyckte om mig, jag blev väldigt glad!
 
Eftersom vi inte har internet på stugan så blir det inte så mycket bloggande, men vi ska vara hemma i stan först så jag kommeer blogga lite i alla fall! Jag håller på att fundera ut bilder till min nya header, jag ska be pappa om hjälp. Jag tänker  byta ut den mot finare bilder! Kom ihåg att fråga mig på blogrespnse!
Min lillasyster och hennes kompis.
Härliga syrener.
 
Solen.


Kommentarer
Elve

Jooruu,du är nog en riktigt vän du! Typ världens bästa oxååå,apsnäll me!

Svar: Taaack, Elve!!!!
Filippa

2013-06-12 @ 13:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0