Skolmusik

Hej! Skolmusik är verkligen något av det roligaste jag har gjort i hela mitt liv. När vi kom fram på morgon for vi till en skola där vi skulle äta lunch och ha en workshop, där vi skulle sjunga en sång i olika stämmor. Efter det åkte vi till skolan där vi skulle sova, och sen till Barona areena för att lyssna på en konsert.
 
Dagen efter var vi med och sjöng. Det lät väldigt mäktigt när ca 4000 barn sjöng samtidigt. Vi kom hem kl.1 på natten, så man var lite trött, men det har varit sjukt kul!!!
 
Kommer antagligen lägga upp mer bilder sen!
 
Godis vi köpte på båten.

Choklad.
 
Några av oss som var på Barona areena.
 


Kommentarer
shiva

lila stol HAHAHAHA!

Svar: Ja, en lila stol! Jag minns, jag minns!
Filippa

2013-06-05 @ 17:37:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0