Först ledsen, sen glad

Hej! I fredags kväll kl.20.30 ringde morfar och berättade att hans ena bror hade dött. Så fredag kväll grät vi och dagen efter fyllde Hugo 10. Så vi måste ju vara glada då! Men mormor och morfar kom iaf så det var väldigt bra. Skulle gissa att det blir begravning om två veckor, så jag hittade en brun bluus och en svart kjol i garderoben. Jag hatar begravningar, jag gråter sååå mycket! Det ända som är bra är att Amanda kommer till Åland på begravningen, kolla gärna på hennes blogg amandanikander.devote.se.
Nu en gammal bild från mitt kalas, jag lägger upp från Hugos kalas imorgon kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0