Lördag

Skönt med helg! Imorgon är det dags för kalas hos min gudmor. På måndag är det dans igen och på tisdag blir det nog en liten joggingtur med Rukiya. Igår färgade jag håret som sagt, jag blev väldigt nöjd. Men nästa gång tror jag det blir lite mörkare. jag bloggar från ipaden just nu, det går mycket snabbare än att sätta på datorn! Men bilderna är dock inte så bra kvalitet. Ni kan gärna kommentera om jag ska börja med typ veckans fråga, så fråga mig på instagram, blogresponse eller här på bloggen!
Kommentera också om ni tycker att jag ska lägga upp mera sångklipp och/eller vad jag ska sjunga!
 


Kommentarer
Moster

Men oj vad Fabian växer! Fast det hade ju varit kul med en bild på ditt hår också! Vad blev det för färg? Rosa? Lila? Eller flera på en gång? Bildbevis, tack! :-)

Kramar från oss alla!

Svar: Ja, han är jättestor nu! Mitt hår blev typ som vanligt så det syns nästan inte, får se om jag lägger upp en bild!
Filippa

2013-09-05 @ 19:15:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0