Övning i Eckerö

Hallå! Idag övade vi i Eckerö till Posroddens dag. Det r både barn och vuxna med och vi ska sjunga och spela teater. Redan idag första öningen i Eckerö, så kände åtminstone jag en gemenskap i hela gänget. I teatern är det en som drunknar och då ska vi ju spela lessna. Det är ganska svårt. Och då kom de som spelade våra "mammor" och liksom tröstade oss (i pjäsen alltså), alltså la en hand på axeln eller nåt...Men alla var supersnälla och det var iaf jättekul!! Vi var där fyra timmar idag och vi ska öva nästan varje dag den här veckan som kommer. Men då blir det bra sen!!
Har ingen passlig bild, men imorgon ska jag försöka ta lite bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0