Den här veckan...

 
...har varit full med en massa program! 4 dagar dans och 1 dag sång + ensemble som var riktigt kul! Vi var nio stycken och vi sjöng "Hej mitt vinterland" i tre stämmor . Jag sjöng sopran tsm med tre andra. Det var lite klurigt att komma in på rätt ställen utan att tappa bort sej! Jag har gen.rep på Ålandica på söndag! Äntligen Alandica igen! Jag ska hinna göra lite läxor och försöka vara med Rukiya också. Det gäller att planera in allting, jag börjar få väldigt mycket nu i slutet av november-december. Men är det roligt så är det ju inte jobbigt heller!
Det är en bild från bloggen som mamma hade när vi var i Costa Rica, så alltså en bild från Costa Rica!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0