Helgen

 
Hej! Den här helgen har varit riktigt rolig! Fredag till lördag sov jag hos mormor och på söndagen var vi bjudna på middag till mormor och morfar. Vi passade också på att åka förbi farmor och farfar. Den kommande veckan är det fyra dagar dans som gäller, och vi har fått reda på att vi ska få uppträda på Maxinge! Det ska bli superkul! Ni kan passa på att kolla in cajsastar.blogg.se, det är min gudmors dotter som just börjat blogga. Ska gå och öva lite till på sången jag ska sjunga på morgonsamlingen då. Hörs!
 
Bild jag hittade från Vokalisten!


Kommentarer
~ SARABACKMAN

SVAR: nej jag har inte betalat nånting för min blogg, & mina kusiner är 12 & 8! :)

Svar: Okej! Din blogg är jättefin!
Filippa

2013-11-11 @ 20:42:24
URL: http://sarabackman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0