Vikingamarknad

Hej! Ursäkta att jag inte har skrivit men det beror på att vi har varit på stugan. Som ni vet så är Vikingamarknaden i full gång. Jag har faktiskt varit med och jobbat där i två dagar. Det var jättekul! Idag hade vi ett paradtåg och nästan alla "vikingar" ställde upp sig och tågade in på marknaden. Jag var i en barnby och lärde barn att göra vikingadockor. Jag träffade en tjej som hette Andrea' och vi gick tillsammans till personalrummet och åt lunch. Det blev korvsoppa som man åt ur lerkärl. Vi var med varann hela dan:) det var superkul:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

filippalouisa.blogg.se

Välkomna till min blogg! Ni kommer att få läsa om min vardag, musik, när jag uppträder, mina drömmar och massa annat skoj!

RSS 2.0